Počet záznamov: 1  

imidž

  1. Typ záznamuzáznam autoritatívneho hesla
    Dátum akt.08.09.2009
    Báza dát250h - ekoindex
    Odkazy (182) Katalóg - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (313) Katalóg - ČLÁNKY
    (128) Katalóg - KNIHY
    Hesloimidž
    Heslo anglickyimage
    Ekokód65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Pozri miestoimage
    Zdroj overenia údajovVeľká ekonomická encyklopédia, výkladový slovník AŽ, Sprint, 2002, s. 339  : Symbol, predstava určitého výrobku, firmy, dodávateľskej krajiny, ktorú odberatelia postupne vytvárajú na základe vlastných poznatkov, informácií a faktov vyplývajúcich z aktivity daného subjektu. Medzi faktory spolupôsobiace na utvárenie imidžu firmy patria najmä kvalita výrobkov, poskytovanie predpredajných, predajných a popredajných služieb, vystupovanie zástupcov daného subjektu, spôsob rokovania, propagácia, sídlo podniku a pod.
    predmetové heslo

    predmetové heslo

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.