Počet záznamov: 1
Lobbing v Európskej únii ako nástroj komunikácie spoločnosti
Názov Lobbing v Európskej únii ako nástroj komunikácie spoločnosti Autorské údaje aut. Patrik Križanský Autor Križanský Patrik Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 8 (2003), s. 10-11 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.92 - Medzinárodná hospodárska spolupráca Heslá podnikanie * lobizmus * Európska únia * komunikácia manažérska * integrácia * inštitúcia Anotácia Lobbing v podmienkach Európskej únii. Európsky lobbing - nevyhnutná súčasť podnikania. Corporate communication. Vnímanie rozdielov medzi lobbingom, government ralations a public affairs. Public affairs a jeho funkcia vo veľkých európskych spoločnostiach. Informácie ako základný tovar lobbingu. Formy komunikácie s európskou inštitúciou. Lobbing v európskych inštitúciách (Európska komisia, Európsky parlament, Rada EÚ). Základná zásada pre lobbing v Európskej únii. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2003: 7-12
článok
Počet záznamov: 1