Počet záznamov: 1  

Lobbing v Európskej únii ako nástroj komunikácie spoločnosti

  1. Názov Lobbing v Európskej únii ako nástroj komunikácie spoločnosti
    Autorské údajeaut. Patrik Križanský
    Autor Križanský Patrik
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 8 (2003), s. 10-11 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.92 - Medzinárodná hospodárska spolupráca
    Heslá podnikanie * lobizmus * Európska únia * komunikácia manažérska * integrácia * inštitúcia
    AnotáciaLobbing v podmienkach Európskej únii. Európsky lobbing - nevyhnutná súčasť podnikania. Corporate communication. Vnímanie rozdielov medzi lobbingom, government ralations a public affairs. Public affairs a jeho funkcia vo veľkých európskych spoločnostiach. Informácie ako základný tovar lobbingu. Formy komunikácie s európskou inštitúciou. Lobbing v európskych inštitúciách (Európska komisia, Európsky parlament, Rada EÚ). Základná zásada pre lobbing v Európskej únii.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.