Počet záznamov: 1  

Kooperačný strategický marketing cieľového miesta ako prostriedok na zvyšovanie konkurencieschopnosti na trhu

  1. Názov Kooperačný strategický marketing cieľového miesta ako prostriedok na zvyšovanie konkurencieschopnosti na trhu
    Autorské údajeaut. Šimon Raši
    Autor Raši Šimon
    Zdrojový dokument Národohospodářský obzor. Č. 1 (2002), s. 54-59. - Brno : Ekonomicko-správní fakulta MU, 2002. ISSN 1213-2446
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing strategický * ruch cestovný * stratégia marketingová * konkurencieschopnosť
    AnotáciaVymedzenie postavenia a úlohy kooperačného strategického marketingu cieľového miesta cestovného ruchu ako nástroja na zvyšovanie konkurencieschopnosti na globálnom trhu cestovného ruchu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.