Počet záznamov: 1  

Mestá v centre pozornosti

  1. Názov Mestá v centre pozornosti
    Autorské údajeaut. Gabriela Richnavská
    Autor Richnavská Gabriela
    Zdrojový dokument Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 11, č. 3 (marec 2004), s. 20. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2004. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.4 - Práca s verejnosťou. Public relations
    Heslá mestá * imidž * komunikácia * práca s verejnosťou
    AnotáciaZachovanie si vlastnej identity v zmesi multikulturalizmu. Budovanie imidžu mesta. Efektívna komunikácia prostredníctvom public relations. Východisko komunálneho public relations - vypracovanie komplexnej komunikačnej stratégie. Pozicioning Košíc v oblasti cielenej komunikácie s verejnosťou.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 1-6 + 8 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.