Počet záznamov: 1
Adaptácia metodiky marketingu v súvislosti s nástupom globálnych médií
Názov Adaptácia metodiky marketingu v súvislosti s nástupom globálnych médií Autorské údaje Eduard Urban Autor Urban Eduard EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument Adaptácia medzinárodného marketingu v slovenských podmienkach : zborník. S. 5-18. - Bratislava : [s.n.], 2003. ISBN 80-225-1656-2 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * internet * podnikanie * elektronizácia * systémy informačné podnikové * marketing interaktívny Anotácia Dopad internetu a elektronického podnikania na trh a marketingové prostredie. Elektronické podnikanie ako nevyhnutná súčasť firemnej stratégie. Budovanie marketingového informačného systému pomocou internetu - zber marketingových informácií firmou, informačný tok smerom k zákazníkom. Špecifické charakteristiky on-line marketingu - individuálny marketing, interaktivita. Zmena jednosmernej komunikácie na obojsmernú. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1