Počet záznamov: 1  

Emotívne súťaže podporujú nákup

  1. Názov Emotívne súťaže podporujú nákup
    Autorské údajeMartina Knihárová
    Autor Knihárová Martina
    Zdrojový dokument Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. Roč. 9, č. 9 (september 2004), s. 20. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2004. ISSN 1335-2008
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Heslá predajne * reťazce obchodné * zákazníci * hry spotrebiteľské
    AnotáciaSpotrebiteľské súťaže - hry. Sezónna motivácia. Pravidelné organizovanie súťaží môže byť nástrojom na budovanie vernosti zákazníkov voči predajni či celému obchodnému reťazcu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 7-12 + 3 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.