Počet záznamov: 1
Strategický marketingový manažment
Názov Strategický marketingový manažment Autorské údaje Dagmar Lesáková a kolektív Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Čimo Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Mariaš Miroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Netri Branislav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave Vydavateľské údaje Hronský Beňadik : NETRI , 2004. - 264 s. ISBN 80-968904-8-4 Druh dokumentu učebnice Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá manažment strategický * marketing manažment * riadenie strategické * stratégia marketingová * audit * analýza swot * plánovanie strategické * konkurencia * matice * portfólio * systémy informačné riadiace * výrobky * kontrola * globalizácia * trh Kategória EPC Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Počet ex. 3, z toho voľných 1, prezenčne 2 Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ (1) - ČLÁNKY Signatúra 795063-795065 Archív EPC E04 00193-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 795063 SEK Sklad knižničného fondu len prezenčne 795064 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 795065 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1