Počet záznamov: 1  

Budovanie úspešnej značky

  1. Názov Budovanie úspešnej značky
    Autorské údajeVladimír Burčík
    Autor Burčík Vladimír
    Zdrojový dokument Slovenský Výber : mesačník manažmentu obchodu. Roč. 9, č. 3 (2005), s. 35. - Bratislava : SON MEDIA, 2005. ISSN 1335-9266
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 347.77 - Priemyselné, výrobné a vedecké vlastníctvo a vlastnícke vzťahy. Patentové a značkové právo
    Heslá značky maloobchodné * značky výrobné * identita * imidž * riadenie
    AnotáciaZnačka - charakteristika. Potenciál značky treba kultivovať a vedome riadiť. Stratégia značky - základné kritériá. Identita značky. Imidž značky. Cesty k úspešnej značke.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.