Počet záznamov: 1
Co je důležité v praktickém marketingu pro úspešnosť firmy
Názov Co je důležité v praktickém marketingu pro úspešnosť firmy Autorské údaje Iveta Gráfová-Hellerová Autor Gráfová-Hellerová Iveta Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 15, č. 1 (2005), s. 27-28. - Praha : Česká marketingová společnost, 2005. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá komunikácia marketingová * marketing * firmy * podnikatelia * marketing mix * Česko Anotácia Článok popisuje formy a metódy marketingovej práce vo firme Auto Heller v Moravskosliezskom regióne, ktorá patrí do obchodného reťazca automobilovej spoločnosti koncernu Volkswagen. Autorka naznačuje hlavné oblasti, na ktoré sa marketing vo firme sústreďuje. Využívanie všetkých prvkov komunikačného mixu. Marketing sa musí stať súčasťou myslenia a konania všetkých zamestnancov firmy. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 1-4
článok
Počet záznamov: 1