Počet záznamov: 1  

Jak na efektivní geomarketing?

  1. Názov Jak na efektivní geomarketing?
    Autorské údajeJan Senohrábek
    Autor Senohrábek Jan
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 9, č. 6 (2005), s. 60-61. - Praha : Mladá fronta, 2005. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing územia * marketing regionálny * marketing priamy * direct mailing * spracovanie dát * systémy informačné * podpora predaja * reklama * hypermarkety * zákazníci
    AnotáciaGeografické informačné systémy (GIS) využívané v geomarketingu. Spracovanie dát ako základný stavebný kameň geomarketingu. Neadresný direct marketing - zacielený na regióny a na zákazníka. Kombinácia neadresného a adresného direct marketingu. Adresný direct marketing. Geomarketing v Českej republike.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.