Počet záznamov: 1
Zmeny podmienok tvorby marketingovej stratégie po vstupe Slovenskej republiky do Európskej únie
Názov Zmeny podmienok tvorby marketingovej stratégie po vstupe Slovenskej republiky do Európskej únie Autorské údaje Víťazoslav Balhar Autor Balhar Vítězslav Jr. EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Medzinárodné vzťahy 2004 : aktuálne problémy svetovej politiky a ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : konanej 1. júna 2004-08-05. S. 8-13. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004 / Eštvaník Andrej ; Medzinárodné vzťahy 2004 Medzinárodná vedecká konferencia ; Ekonomická univerzita v Bratislave Fakulta medzinárodných vzťahov. ISBN 80-225-1888-3 Poznámky Na dokumente je uvedený autor: Víťazoslav Balhar Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá Slovensko * Európska únia * firmy * stratégia marketingová * legislatíva * lobizmus * euromarketing Anotácia Význam vstupu Slovenska do EÚ. Optimálna konvergencia slovenskej ekonomiky v rámci integrovanej európskej ekonomiky a podnikateľských štruktúr EÚ, stabilita (aj flexibilita) v tvorbe optimálneho sociálno-ekonomického prostredia vývoja SR v rámci EÚ, optimálny mikroekonomický vývoj a žiadúca rozvojová dynamika našej podnikateľskej sféry. Značka, imidž, public relations a sociálne prostredie firmy ako významný faktor ekonomickej stability a progresu firiem. Nové podmienky tvorby marketingovej stratégie slovenských firiem po vstupe do EÚ, legislatíva, eurolobing, podstata eurolobingu a jeho vstup do euromarketingu. Európske zoskupenie hospodárskych záujmov a jeho význam. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E04 00762-003, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1