Počet záznamov: 1  

RENOME - testování věrnostního programu

  1. Názov RENOME - testování věrnostního programu
    Autorské údajeJiří Hlaváček
    Autor Hlaváček Jiří
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 15, č. 4 (2005), s. 17-19. - Praha : Česká marketingová společnost, 2005. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * výskum * stratégia marketingová * nástroje marketingové * zákazníci * testy
    AnotáciaRenome znamená dobré meno firmy - názov RENOME pre vernostný program prijalo združenie šiestich značiek, pôsobiacich v oblasti módy a kozmetiky. Vernostné programy sú schopné ponúknuť zákazníkom benefity, ktoré pre nich predstavujú dôležité subjektívne hodnoty. Vernostné programy považujeme za osvedčenú marketingovú stratégiu. Vyššia úroveň vernostného programu RENOME.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.