Počet záznamov: 1
Globální strategie versus lokální trhy
Názov Globální strategie versus lokální trhy Autorské údaje Petr Hampl Autor Hampl Petr Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 2, č. 12 (Prosinec 2005), s. 46-48. - Praha : Economia, 2005. ISSN 1214-9594 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá riadenie podnikové * riadenie strategické * manažment * marketing * spoločnosti * spolupráca medzinárodná * globalizácia * trh miestny * komunikácia firemná * komunikácia interná * komunikácia manažérska * komunikácia externá Anotácia Komunikačná stratégia marketingových manažérov pracujúcich pre medzinárodnú spoločnosť. Globálna verzus lokálna stratégia. Komunikačná stratégia prispôsobená lokálnym podmienkam. Interná a externá komunikácia. Internet a firemná komunikácia. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 1-12 + 9 príl
článok
Počet záznamov: 1