Počet záznamov: 1  

Význam zavádzania systému manažérstva kvality v organizácii

  1. Názov Význam zavádzania systému manažérstva kvality v organizácii
    Autorské údajeMarta Karkalíková, Alica Lacková
    Autor Karkalíková Marta EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Spoluautori Lacková Alica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Obchodné podnikanie a marketing v novom európskom hospodárskom priestore : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie pri príležitosti 35. výročia vzniku Obchodnej fakulty konanej pod záštitou podpredsedu vlády SR Ivana Mikloša : 7.-8. október 2004. S. 562-565. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1904-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.56 - Kontrola akosti. Hospodárenie s nástrojmi. Hospodárenie s materiálom, surovinami a výrobkami
    Heslá kvalita * normy ISO * riadenie kvality * zákazníci * spokojnosť zákazníkov
    AnotáciaUplatňovanie manažérstva kvality v organizácii znamená vyvíjať, navrhovať, vyrábať produkty, ktoré sú maximálne hospodárne, užitočné a uspokojujú spotrebiteľa. Normy ISO 9000:2000 sa orientujú na vytvorenie takých podmienok, ktoré využívajú iniciatívu, tvorivé schopnosti, zručnosti, zodpovednosti všetkých pracovníkov organizácie Kvalita sa stala vo veľkých, stredných a malých podnikoch základom konkurenčnej schopnosti organizácie. Systémy manažérstva kvality v praxi a význam jeho zavádzania.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE04 00703-026, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.