Počet záznamov: 1
Význam zavádzania systému manažérstva kvality v organizácii
Názov Význam zavádzania systému manažérstva kvality v organizácii Autorské údaje Marta Karkalíková, Alica Lacková Autor Karkalíková Marta EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Spoluautori Lacková Alica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Zdrojový dokument Obchodné podnikanie a marketing v novom európskom hospodárskom priestore : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie pri príležitosti 35. výročia vzniku Obchodnej fakulty konanej pod záštitou podpredsedu vlády SR Ivana Mikloša : 7.-8. október 2004. S. 562-565. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1904-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 658.56 - Kontrola akosti. Hospodárenie s nástrojmi. Hospodárenie s materiálom, surovinami a výrobkami Heslá kvalita * normy ISO * riadenie kvality * zákazníci * spokojnosť zákazníkov Anotácia Uplatňovanie manažérstva kvality v organizácii znamená vyvíjať, navrhovať, vyrábať produkty, ktoré sú maximálne hospodárne, užitočné a uspokojujú spotrebiteľa. Normy ISO 9000:2000 sa orientujú na vytvorenie takých podmienok, ktoré využívajú iniciatívu, tvorivé schopnosti, zručnosti, zodpovednosti všetkých pracovníkov organizácie Kvalita sa stala vo veľkých, stredných a malých podnikoch základom konkurenčnej schopnosti organizácie. Systémy manažérstva kvality v praxi a význam jeho zavádzania. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E04 00703-026, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1