Počet záznamov: 1  

Změny v hodnototvorném procesu po implementaci strategie CRM

  1. Názov Změny v hodnototvorném procesu po implementaci strategie CRM
    Autorské údajeLenka Branská, Zuzana Pecinová
    Autor Branská Lenka
    Spoluautori Pecinová Zuzana
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 16, č. 3 (2006), s. 7-10. - Praha : Česká marketingová společnost, 2006. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá výkony podnikové * výkonnosť * procesy podnikové * systém CRM * manažment * kultúra podniková * stratégia podniková
    AnotáciaCRM je cestou zvýšenia výkonnosti podniku za predpokladu, že táto filozofia sa neobmedzí iba na marketingové a predajné aktivity, ale bude prijatá celopodnikovo a implementovaná do manažmentu podniku. Aplikácia tejto stratégie prinesie väčšie, či menšie zmeny nielen v hodnototvornom procese, ale vo všetkých podnikových procesoch. Zároveň umožní integrovať procesy k dosiahnutiu spoločného cieľa, ktorým je poskytnutie hodnoty zákazníkom v rovnováhe s ich hodnotou pre podnik. Je súčasťou podnikovej kultúry.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.