Počet záznamov: 1  

Ovplyvňovanie v športovom marketingu a súvisiacich oblastiach

  1. Názov Ovplyvňovanie v športovom marketingu a súvisiacich oblastiach
    Autor Chebeň Juraj EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentTelesná výchova & šport. Roč. XVI, č. 2 (2006), s. 40-43. - Topoľčianky : Slovenská vedecká spoločnosť pre telesnú výchovu a šport v spolupráci so Sekciou športu, detí a mládeže MŠ SR, 2006. ISSN 1335-2245
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * stratégia marketingová * marketing mix * šport * spotrebitelia * služby * produkty * značky výrobkov * konkurencieschopnosť * reklama
    AnotáciaŠport ako aktivita na udržiavanie fyzickej i psychickej kondície a zároveň ako aktivita, ktorá vytvára profit pre mnoho spoločností a podnikateľov. Snaha športových podnikov implementovať do podvedomia ľudí svoju značku. Športový marketing ako aplikácia marketingu v oblasti športu. Čo obsahuje športový marketing. Zvyšovanie konkurencieschopnosti športových firiem. Marketingová komunikácia v športe. Faktory ovplyňujúce spotrebiteľské rozhodovanie v oblasti športu. Práca s verejnosťou v oblasti športu.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE06 00145-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.