Počet záznamov: 1  

Obchodné a marketingové aktivity v informačnej spoločnosti

  1. Názov Obchodné a marketingové aktivity v informačnej spoločnosti
    Autorské údajeMagdaléna Cárachová
    Autor Cárachová Magdaléna EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Zdrojový dokument Progresivní metody a nástroje managementu a ekonomiky podniků : mezinárodní konference : 7.-8. prosince 2005, Brno. - Brno : Vysoké učení technické v Brně, 2005 ; Progresivní metody a nástroje managementu a ekonomiky podniků Mezinárodní konference ; Vysoké učení technické v Brně Fakulta podnikatelská. ISBN 80-214-3099-0
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 681.3.004.14 - Využitie počítačov
    Heslá technológie informačné * technológie komunikačné * internet * obchod elektronický * marketing * značky výrobkov * partneri obchodní * zákazníci * trh * spoločnosť informačná
    AnotáciaSlovenská národná stratégia pre širokopásmový prístup k internetu. Hodnotenie informatizácie v nových krajinách Európskej únie. Elektronický obchod - charakteristika a využitie. Subjekty elektronickej komunikácie. Delenie elektronického obchodu z hľadiska veľkosti a stupňa poskytovania služieb. Obchodný model B2B. Elektronický marketing. Marketingová komunikácia a budovanie značky v e-obchode. Trendy do budúcnosti.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE06 00825-002, FHI - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.