Počet záznamov: 1  

Vyhľadávacie nástroje ako zdroj informácií na podporu rozhodovania marketingového manažmentu

  1. Názov Vyhľadávacie nástroje ako zdroj informácií na podporu rozhodovania marketingového manažmentu
    Preklad názvuSearch engines as an important source of information for marketing managers´decision-making support
    Autorské údajeAndrej Miklošík
    Autor Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument 9. medzinárodná vedecká konferencia EDAMBA 2006 v Nových Zámkoch : zborník prác doktorandov = thesis volume. S. 220-226. - Nové Zámky Nové Zámky : Secos, 2006. ISBN 80-225-2219-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 681.324 - Počítačové systémy. Počítačové siete
    Heslá informácie * rozhodovanie manažérske * technológie informačné * internet * báza dát * softvér
    AnotáciaDostupnosť presných a kvalitných informácií ako podmienka pre prijímanie dobrých rozhodnutí. Zdroje informácií na podporu rozhodovania. Úloha vyhľadávacích služieb pri získavaní informácií. Princípy vyhľadávania. Základné moduly fulltextových vyhľadávačov. Vytváranie poradia vyhľadaných odkazov. Obmedzenia súčasných vyhľadávačov. Neviditeľný web.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE06 00881-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.