Počet záznamov: 1
Vyhľadávacie nástroje ako zdroj informácií na podporu rozhodovania marketingového manažmentu
Názov Vyhľadávacie nástroje ako zdroj informácií na podporu rozhodovania marketingového manažmentu Preklad názvu Search engines as an important source of information for marketing managers´decision-making support Autorské údaje Andrej Miklošík Autor Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument 9. medzinárodná vedecká konferencia EDAMBA 2006 v Nových Zámkoch : zborník prác doktorandov = thesis volume. S. 220-226. - Nové Zámky Nové Zámky : Secos, 2006. ISBN 80-225-2219-8 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 681.324 - Počítačové systémy. Počítačové siete Heslá informácie * rozhodovanie manažérske * technológie informačné * internet * báza dát * softvér Anotácia Dostupnosť presných a kvalitných informácií ako podmienka pre prijímanie dobrých rozhodnutí. Zdroje informácií na podporu rozhodovania. Úloha vyhľadávacích služieb pri získavaní informácií. Princípy vyhľadávania. Základné moduly fulltextových vyhľadávačov. Vytváranie poradia vyhľadaných odkazov. Obmedzenia súčasných vyhľadávačov. Neviditeľný web. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E06 00881-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1