Počet záznamov: 1
Najväčším trendom je úspora času
Názov Najväčším trendom je úspora času Autorské údaje Daniela Krofiánová Autor Krofiánová Daniela Zdrojový dokument Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. Roč. 12, č. 1 (január 2007), s. 24-25. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2007. ISSN 1335-2008 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.37 - Maloobchod Heslá výrobky značkové * značky výrobkov * značky výrobné * značky maloobchodné Anotácia Na budúcnosť značkových výrobkov je potrebné pozerať sa zo strany ich výrobcov a tiež z pohľadu obchodníkov. Stále dôležitejšiu úlohu zohrávajú maloobchodné značky, na čo musia reagovať aj značkoví výrobcovia. Vývoj značkových výrobkov. Ako ďalej na trhu FMCG ? Trh FMCG v Európe rastie o 2 percentá ročne. Alternatívne predajné kanály. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 1-6 + 2 príl.
článok
Počet záznamov: 1