Počet záznamov: 1
Fenomén WEB 2.0
Názov Fenomén WEB 2.0 Autorské údaje Ján Šifra Autor Šifra Ján Zdrojový dokument Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. Č. 1 (január 2007), s. 16-17. - Bratislava : ECOPRESS, 2007. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 681.3 - Stroje a zariadenia na spracovanie dát. Počítače Heslá internet * komunikácia * komunikácia interpersonálna * komunikácia sociálna * komunikácia elektronická * forma * marketing Anotácia Pilotný článok k problematike WEB 2.0.WEB 2.0 - social networking - davy bežných ľudí prebrali mediálnu a komunikačnú moc nad firmami. Nástroje WEB 2.0 - blogy, podcasty, videocasty, spravodajské portály, SEO, SEM, RSS čítačky - význam týchto pojmov a ako ich možno v marketingu a PR využiť. Nové komunikačné formy. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 1-6 + 9 príl.
článok
Počet záznamov: 1