Počet záznamov: 1  

Riadenie vzťahov so zákazníkmi – nová výzva pre organizácie

  1. Názov Riadenie vzťahov so zákazníkmi – nová výzva pre organizácie
    Preklad názvuCustomer relationship management – a new challenge for organizations
    Autorské údajeMiriama Mikulová
    Autor Mikulová Miriama
    Zdrojový dokument Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike. Roč. 1, č. 2 (2006), s. 16-21. - Bratislava : CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu, 2006. ISSN 1336-9105
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * organizácia * konkurencieschopnosť * výhody konkurenčné * marketing
    AnotáciaObsahové vymedzenie pojmu CRM. Ciele CRM. Hodnota vzťahu a referenčná hodnota zákazníka. Prvky koncepcie CRM. Strategický a taktický pohľad na CRM. Podoby CRM systémov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.