Počet záznamov: 1  

Marketing obcí, miest a regiónov-nevyhnutný nástroj prosperity

  1. Názov Marketing obcí, miest a regiónov-nevyhnutný nástroj prosperity
    Autorské údajeMária Hasprová
    Autor Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Proman: projektový manažér : príloha časopisu EuroRegióny. Roč. 2, č. 3 (máj/jún) (2007), s. 6-7
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá politika regionálna * marketing * obce * regióny
    AnotáciaZákladnou úlohou regionálnej politiky je postupné vyrovnávanie rozdielov medzi regiónmi, sociálno-ekonomická súdržnosť a sústavné zvyšovanie životnej úrovne obyvateľov. Regionálny rozmer spoločenských a ekonomických procesov. Princíp subsidiarity. Využitie politických a ekonomických nástrojov.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 00079-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.