Počet záznamov: 1
Manažérsky rozhodovací proces o vstupe firmy na zahraničný trh
Názov Manažérsky rozhodovací proces o vstupe firmy na zahraničný trh Autorské údaje Jana Magdolenová Autor Magdolenová Jana Zdrojový dokument Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 3, č. 1-2 (2007), s. 73-79. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2007. ISSN 1336-7137 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá procesy rozhodovacie * trh zahraničný * manažéri * manažment * vzťahy hospodárske vonkajšie Anotácia Rozhodovanie je činnosť, ktorá je súčasťou každodennej práce manažéra na všetkých úrovniach riadenia. V prípade rozhodovania o vstupe na zahraničný trh ide o proces pozostávajúci z niekoľkých etáp (podprocesov), pričom každá z týchto etáp je zároveň samostatným rozhodovacím procesom štrukturalizovaným podľa jednotlivých fáz. Možnosti postupu manažéra v týchto procesoch a popis priebehu konkrétnych fáz. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 1-2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 88.4 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1