Počet záznamov: 1
Imidž slovenských výrobkov
Názov Imidž slovenských výrobkov Autorské údaje Janka Kopaničová Autor Kopaničová Janka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Merkúr 2007 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 16. november 2007. S. 331-335. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2007. ISBN 978-80-225-229-08 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá produkty * výrobky * výroba * imidž * pôvod tovaru * potraviny * odevy * výskum * Slovensko Anotácia Vplyv krajiny pôvodu na imidž produktu. Imidž Slovenska ako krajiny pôvodu. Výsledky výskumu uskutočneného v roku 2007 na 500 mladých ľuďoch. Cieľom výskumu bolo zistiť, ako vnímajú mladí ľudia Slovensko ako producenta výrobkov a aký imidž majú slovenské výrobky. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 00626-044, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1