Počet záznamov: 1  

Marketing univerzity

  1. Názov Marketing univerzity
    Autorské údajeIvana Kováčiková
    Autor Kováčiková Ivana EUBOBF - Obchodná fakulta EU
    Zdrojový dokument Merkúr 2007 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 16. november 2007. S. 341-345. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2007. ISBN 978-80-225-229-08
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba
    Heslá vzdelávanie vysokoškolské * univerzity * školy vysoké * marketing * kvalita * konkurencia * štúdium v zahraničí * študenti * dokumenty
    AnotáciaVýznam marketingu v oblasti vysokoškolského vzdelávania. Medzinárodný trh v oblasti vzdelávania. Bolonská deklarácia - jednotný európsky systém vzdelávania a uznávania vysokoškolského titulu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 00626-045, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.