Počet záznamov: 1  

Handelsmarketing

  1. Názov Handelsmarketing : Grundlagen der marktorientierten Führung von Handelsbetrieben
    Autorské údajeDieter Ahlert, Peter Kenning
    Autor Ahlert Dieter
    Spoluautori Kenning Peter
    Vydavateľské údajeBerlin : Springer , 2007. - 348 s.
    ISBN978-3-540-40871-0
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh
    Heslá obchod * marketing * podnik obchodný * riadenie podnikové * trh * industrializácia * história * zákazníci * konkurencia * výskum trhu * analýzy * stratégia marketingová * formy podnikov * politika podniková * značky výrobkov * politika * sortiment * politika personálna * politika cenová * prezentácia firemná * komunikácia * kontroling
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.2, z toho voľných 1, prezenčne 1
    Signatúra828824, 829881

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    829881SEKSklad knižničného fonduvoľný
    828824OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.