Počet záznamov: 1
Ethical aspects of modern marketing communication on the internet
Názov Ethical aspects of modern marketing communication on the internet Autorské údaje Miroslava Heczková Autor Heczková Miroslava Zdrojový dokument Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. Č. 2 (2007), s. 46-52. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2007. ISSN 1212-415X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá internet * marketing * ochrana osobnosti * ochrana práv občanov * komunikácia marketingová Anotácia Pre modernú marketingovú komunikáciu je nevyhnutné poznať detailne zákazníka. Táto nutnosť je daná zmenami na spotrebiteľských trhoch., najmä zvýšenou konkurenciou, zrýchleným tempom inovácií a prenosom sily na zákazníka. Jedným zo spôsobov spoznávania zákazníkov je ich sledovanie. Internet ako príležitosť pre podniky k zhromažďovaniu a spracovávaniu údajov o potenciálnych a súčasných zákazníkov. Problém narušovania slobody a súkromia na príklade modernej nadnárodnej spločnost Google a jej produktov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 1-2
článok
Počet záznamov: 1