Počet záznamov: 1  

Efektivní řízení marketingových kampaní

  1. Názov Efektivní řízení marketingových kampaní
    Autorské údajeMartin Rys
    Autor Rys Martin
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 4 [5], č. 10 (Říjen 2008), s. 48-50. - Praha : Economia, 2008. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * manažment * softvér * automatizácia * zákazníci * báza dát * efektívnosť
    AnotáciaSoftvérové zázemie riadenia marketingovej kampane - Campaign management. Fázy marketingovej kampane: plánovanie, príprava, nastavenie, spustenie a vyhodnotenie kampane. Cieľové skupiny. Prínosy marketingového softvéru.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 1-12 + 11 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.