Počet záznamov: 1
Projection of contact centre CRM for praxis
Názov Projection of contact centre CRM for praxis Preklad názvu Projekt kontaktného centra CRM pre prax Autorské údaje Jana Naščáková, Miroslav Malák Autor Naščáková Jana EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Spoluautori Malák Miroslav Zdrojový dokument CRM 2008 : Customer Relationship Management ‘08 : the international scientific conference : proceedings of the abstracts organized in framework of grant GACR 402/06/0577 “Increase of Company Performance Efficiency through Differentiated CRM on the Basis of Customer Actual and Potential Value to a company” : September, 24th - 25th, 2008 Pardubice. S. 119-125. - Pardubice : Univerzity of Pardubice, 2008. ISBN 978-80-7395-130-6 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá systém CRM * zákazníci * marketing * predaj * služby * komunikácia Anotácia CRM (Customer relationship management) pomáha spoločnosti optimalizovať vzťahy so zákazníkmi integrovaním marketingu, predaja a služieb. CRM pre kontaktné centrum. Komponenty kontaktného centra CRM. Kontaktné centrum CRM v praxi. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 00092-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1