Počet záznamov: 1
Reklamné výdavky duopolu
Názov Reklamné výdavky duopolu Autorské údaje Nora Mikušová, Tomáš Domonkos Autor Mikušová Nora EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Domonkos Tomáš EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI Zdrojový dokument Nová teorie ekonomiky a managementu organizací : sborník z mezinárodní vědecké konference pořádané pod heslem "Svět v pohybu" realizovanou v rámci výzkumného záměru Nová teorie ekonomiky a managementu organizací a jejich adaptační procesy : Praha, 17.10.2008. - Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze - Nakladatelství Oeconomica, 2008. ISBN 978-80-245-1408-6 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 519.86 - Teória ekonomicko-matematických modelov Heslá duopoly * reklama * výdavky * hry ekonomické * funkcie dopytové Anotácia Popísanie modelu oligopolu pri zavádzaní nového produktu na trh. Zjednodušujúce predpoklady pre model boli prijaté. Model oligopolu bol následne zjednodušený a na jeho riešenie bol použitý algoritmus, ktorý popisujú vo svojej práci Teng a Thompson. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 00103-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1