Počet záznamov: 1  

Reklamné výdavky duopolu

  1. Názov Reklamné výdavky duopolu
    Autorské údajeNora Mikušová, Tomáš Domonkos
    Autor Mikušová Nora EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Domonkos Tomáš EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI
    Zdrojový dokument Nová teorie ekonomiky a managementu organizací : sborník z mezinárodní vědecké konference pořádané pod heslem "Svět v pohybu" realizovanou v rámci výzkumného záměru Nová teorie ekonomiky a managementu organizací a jejich adaptační procesy : Praha, 17.10.2008. - Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze - Nakladatelství Oeconomica, 2008. ISBN 978-80-245-1408-6
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 519.86 - Teória ekonomicko-matematických modelov
    Heslá duopoly * reklama * výdavky * hry ekonomické * funkcie dopytové
    AnotáciaPopísanie modelu oligopolu pri zavádzaní nového produktu na trh. Zjednodušujúce predpoklady pre model boli prijaté. Model oligopolu bol následne zjednodušený a na jeho riešenie bol použitý algoritmus, ktorý popisujú vo svojej práci Teng a Thompson.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 00103-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.