Počet záznamov: 1  

Obchod a spotreba v období globalizácie

  1. Názov Obchod a spotreba v období globalizácie
    Autorské údajeZuzana Francová
    Autor Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Ekonomické znalosti pro tržní praxi : mezinárodní vědecká konference : sborník příspěvků, Olomouc 11.9.2008.. S. 106-112. - Olomouc : Lešingrová Romana, 2008. ISBN 978-80-87237-00-5
    Výstup z projektu VEGA 1/4600/07 Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu
    PoznámkyVEGA 1/4600/07
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh
    Heslá obchod * maloobchod * domácnosti * spotreba domácností * výdavky * potraviny * bývanie * plyn * elektrina
    AnotáciaZákladné funkcie obchodu. Dominantné postavenie maloobchodných podnikov v obchode. Spotreba tovarov a služieb. Spotreba a kvalita života. Spotreba slovenských domácností. Štruktúra výdavkov domácností krajín V4 (2000 a 2005). Spotreba domácností vo vybraných krajinách EÚ (2005).
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 00106-002, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.