Počet záznamov: 1
Segmentácia klientov bánk
Názov Segmentácia klientov bánk Preklad názvu The segmentation of bank clients Autorské údaje Mária Hasprová Autor Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Mladý ekonóm 2008 : veda, výskum a prax v meniacom sa európskom ekonomickom priestore : (zborník z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou) : Bratislava, 14. november 2008. S. 31-34. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2668-5 Výstup z projektu VEGA 1/4561/07 Teoretické a metodologické východiská marketingového spravodajstva zameraného na konkurenciu
Poznámky VEGA 1/4561/07 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá banky * klienti * starostlivosť o zákazníkov Anotácia Rozvoj konkurenčného prostredia a orientácia finančných inštitúcií na klienta vedú osobitne banky k využívaniu marketingového prístupu v riadení. Nároky a požiadavky klientov kladené na banky sa v poslednom čase podstatne zmenili, klienti sa stali nezávislejšími, prieberčivejšími, náročnejšími a racionálnejšími. Tieto zmeny vyvolávajú na strane bánk doposiaľ nepoznané problémy ako sú nižšie marže, väčšie riziká, silnejšia konkurencia a stagnujúca miera rastu. Segmentácia klientov - rozdelenie klientov do segmentov s cieľom, čo najlepšie vyhovieť potrebám jednotlivých segmentov a tým aj jednotlivým klientom. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 00225-013, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1