Počet záznamov: 1
Social responsibility of trade company as a marketing tool of its image
Názov Social responsibility of trade company as a marketing tool of its image Preklad názvu Sociálna zodpovednosť obchodnej spoločnosti ako marketingový nástroj jej imidžu Autorské údaje Kristína Viestová, Jana Štofilová, Katarína Golec Karasová Autor Viestová Kristína Spoluautori Štofilová Jana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Golec Karasová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Tożsamość i wizerunek marketingu. S. 175-182. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2009. ISBN 978-83-208-1827-7 Výstup z projektu VEGA 1/3760/06 Trh, obchod a individuálna spotreba
Poznámky VEGA 1/3760/06 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Poľsko Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing sociálny * nástroje marketingové * zodpovednosť spoločenská * podnik * imidž * spoločnosti obchodné * audit Anotácia Pojem sociálneho marketingu. Imidž a CSR (Corporate social responsibility). Termín Corporate social responsibility. Aktivity CSR a motivácia spoločností k CSR. Sociálna zodpovednosť obchodu, obchodnej spoločnosti. Potreba ocenenia CSR. Audit podnikových CSR aktivít nezávislou organizáciou. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 00904-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1