Počet záznamov: 1  

Marketingové prostredie a imidž obchodnej firmy

  1. Názov Marketingové prostredie a imidž obchodnej firmy
    Autorské údajeVanda Lieskovská, Darina Lissauerová
    Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Spoluautori Lissauerová Darina EUBPHFKEK - Katedra ekonómie PHF - zrušené
    Zdrojový dokument Ekonomika podnikov a regiónov : (zborník z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou, Zemplínska Šírava 19.-21.9.1995). S. 138-142. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU v Košiciach, 1996. ISBN 80-85668-24-6
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE00 00663-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.