Počet záznamov: 1
Marketingový význam body image
Názov Marketingový význam body image Autorské údaje Jan Koudelka Autor Koudelka Jan Zdrojový dokument Trendy ekonomiky a managementu : vědecký časopis. Roč. 3, č. 4 (2009), s. 19-27. - Brno : Fakulta podnikatelská Vysokého učení technického v Brně, 2009. ISSN 1802-8527 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * výskum * spotrebitelia * imidž * zdravie * kultúra * reklama * médiá * Česko Anotácia Rôzne pohľady na body image. Kultúrou podmienené chápanie body image (BI). Významné pôsobenie médií a reklamy. Skúmanie body image. Využitie databázy Market & Media & Lifestyle-TGI. Výsledky výskumu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2009: 4-5
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 224.1 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1