Počet záznamov: 1  

Riadenie účastníkov distribučného kanála

  1. Názov Riadenie účastníkov distribučného kanála
    Autorské údajeMonika Kremeňová, Miloš Gabriš
    Autor Kremeňová Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Gabriš Miloš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského : Mojmírovce, 15.-16.10.2009, I. časť. S. 99-103. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2794-1
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Heslá distribúcia * manažment * kanály distribučné * riadenie * zákazníci
    AnotáciaPre každú firmu je dôležité udržať a pestovať si zákazníkov. Efektívny distribučný systém prispieva k úspešnosti výrobku na trhu, k zvýšeniu objemu predaja. Riadenie distribučného kanála predstavuje identifikovanie kľúčových zákazníkov, komunikácia s nimi a vybudovanie hodnoty pre zákazníka po prvom kontakte. Päť mechanizmov riadenia distribučného kanála. Spolupráca v distribučných kanáloch a tvorba nových distribučných systémov je najvýznamnejším trendom v distribučnom manažmente.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01229-044, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.