Počet záznamov: 1
Metódy marketingového výskumu a ich možné aplikovanie v podmienkach vybraného podniku
Názov Metódy marketingového výskumu a ich možné aplikovanie v podmienkach vybraného podniku : bakalárska práca Autorské údaje Jana Hybská, škol. Peter Šinský Autor Hybská Jana Ďalší autori Šinský Peter (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra manažmentu Vydavateľské údaje Bratislava, 2009. - 38 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 838233
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.1 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1