Počet záznamov: 1  

Metódy marketingového výskumu a ich možné aplikovanie v podmienkach vybraného podniku

  1. Názov Metódy marketingového výskumu a ich možné aplikovanie v podmienkach vybraného podniku : bakalárska práca
    Autorské údajeJana Hybská, škol. Peter Šinský
    Autor Hybská Jana
    Ďalší autori Šinský Peter (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra manažmentu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2009. - 38 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra838233

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.1 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.