Počet záznamov: 1
Strategický marketingový plán
Názov Strategický marketingový plán : analýza - plánovanie -stratégia a realizácia plánu Autorské údaje Juraj Chebeň Autor Chebeň Juraj EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Ďalší autori Čimo Jozef (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Štarchoň Peter (Recenzent) Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta Vydavateľské údaje Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2009. - 216 s. ISBN 978-80-225-2752-1 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá plán marketingový * marketing * stratégia marketingová * plánovanie * modely analytické ekonometrické Kategória EPC Vedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Počet ex. 2, z toho voľných 0, prezenčne 2 Odkazy (4) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Signatúra 838402, 838403 Archív EPC E09 01238-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 838402 SEK Sklad knižničného fondu len prezenčne 838403 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1