Počet záznamov: 1
City marketing ako prostriedok motivácie k návšteve mesta
Názov City marketing ako prostriedok motivácie k návšteve mesta Autorské údaje Zoltán Šeben Autor Šeben Zoltán EUBFNHKVR - Katedra verejnej správy a regionálneho rozvoja FNH Zdrojový dokument Nové trendy v marketingu - súčasnosť a budúcnosť (Aktuálne problémy súčasného marketingu) : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 20. - 21. novembra 2009, Smolenický zámok. S. 215-225. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2009. ISBN 978-80-8105-101-2 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * mestá * imidž * propagácia Anotácia Príspevok ukazuje, ako môže mesto vplývať na návštevnosť použitím iniciatív mestského marketingu v cestovnom ruchu. City marketing mesta Komárno - príklad. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 01499-001, FNH - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1