Počet záznamov: 1
Customer oriented strategies in Slovak companies
Názov Customer oriented strategies in Slovak companies Preklad názvu Stratégie orientované na zákazníka v slovenských podnikoch Autorské údaje Dagmar Lesáková Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 38, č. 2 (2009), s. 163-170. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2009. ISSN 0323-262X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá riadenie vzťahov so zákazníkmi * marketing * lojálnosť zákazníkov * Slovensko * podnik Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 01741-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2009: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 70.7 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1