Chytrý marketing v těžkých časech

  1. Názov Chytrý marketing v těžkých časech
    Aut.údajeRabikar Chatterjee
    Autorlupa Chatterjee Rabikar
    Zdroj.dok.lupa Marketing magazine. Roč. 13, č. 11/12 (listopad/prosinec 2009), s. 24-25. - Praha : Mladá fronta, 2009. ISSN 1211-7315
    Druh dok.rozpis článkov z periodík
    Jazyk dok.čeština
    KrajinaČeská republika
    Systematikalupa 339.138 - Marketing
    Heslálupa marketing * lupa komunikácia marketingová * lupa reklama * lupa lojálnosť zákazníkov * lupa investície * lupa ceny * lupa náklady * lupa efektívnosť * lupa recesia
    AnotáciaInvestovať peniaze do reklamy v čase recesie - absolútna nutnosť v záujme udržania lojálneho zákazníka. Snaha firiem znižovať ceny. Ponuka balenia s menším obsahom, alebo ponuka produktov typu dva plus jeden zdarma. Nový produkt na trhu, prilákanie pozornosti - prínos v dobe recesie. Potreba rozoznať kľúčové zákaznícke segmenty. Typy pre šikovné zníženie nákladov. Myslenie v dlhodobých perspektívach.
    Báza dátČLÁNKY - EKO-INDEX
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2009: 1-12

    článok

    článok