Počet záznamov: 1
Sponsorship effectivness and its impact on consumers' attitudes
Názov Sponsorship effectivness and its impact on consumers' attitudes Autorské údaje Kamila Rubaninská Autor Rubaninská Kamila EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument New economic challenges : 1st international PhD students conference, Brno, 21.- 22.1.2009. S. 461-467. - Brno : Masaryk University, 2009. ISBN 978-80-210-4815-7 Poznámky 2316063/08 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá sponzorovanie * firmy * komunikácia marketingová * efektívnosť * spotrebitelia * postoje * metodológia Anotácia Prieskum v oblasti problematiky sponzorstva. Sponzorstvo ako nástroj marketingovej komunikácie. Cieľ a metodológia. Výsledky. Vnímanie sponzorstva. Spotrebitelia a sponzorstvo. Diskusia a závery. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00151-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1