Počet záznamov: 1  

Conjoint analýza v zákaznícky orientovanom marketingu

  1. Názov Conjoint analýza v zákaznícky orientovanom marketingu
    Preklad názvuConjoint analysis in customer-oriented marketing
    Autorské údajeBranislav Pacák
    Autor Pacák Branislav
    Zdrojový dokument Forum statisticum Slovacum : vedecký časopis Slovenskej štatistickej a demografickej spoločnosti. Roč. 5, č. 7 (2009), s. 115-120. - Bratislava : Slovenská štatistická a demografická spoločnosť, 2009. ISSN 1336-7420 Obr., tab.
    PoznámkyRes. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 519.2 - Pravdepodobnosť a matematická štatistika
    Heslá metódy štatistické * analýza štatistická viacrozmerná * výskum trhu * marketing * štatistika
    AnotáciaPrincíp conjoint analýzy ako metódy, ktorá je najviac spojená s výskumom trhu. Príklad aplikácie conjoint analýzy. Ukážka manažérskej aplikácie výsledkov conjoint analýzy. Odhady čiastkových užitočností. Relatívne užitočnosti.
    URLftp://193.87.31.84/0107792/fss0709.pdf ftp://193.87.31.84/0107792/fss0709.pdf
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2009: 5-7

    článok

    článok

    Do košíka