Počet záznamov: 1
Žijte LOHAS - vytvořte nový tržní segment
Názov Žijte LOHAS - vytvořte nový tržní segment Autorské údaje Aleš Hudský, Lidija Erlebachová Autor Hudský Aleš Spoluautori Erlebachová Lidija Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 1 (leden 2010), s. 8-10. - Praha : Mladá fronta, 2010. ISSN 1211-7315 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 316.7 - Civilizácia. Spôsob života. Sociálna komunikácia. Ideológia Heslá štýl životný * kvalita života * ochrana prostredia životného * ekológia * bioprodukty * technológie nové * zodpovednosť * správanie spotrebiteľa * firmy Anotácia Zdravý a udržateľný životný štýl, ekologické myslenie - nový životný štýl LOHAS. Skratka LOHAS z anglických slov - lifestyle of health and sustainability. Veľkosť trhu LOHAS. Produkty, ktoré stúpenci tohto životného štýlu nakupujú. Odraz životného štýlu vo vzťahu k sebe, svojmu okoliu a v spotrebiteľskom správaní. Zodpovedný prístup firiem vo všetkých fázach životného cyklu výrobku. Ako využiť LOHAS v období krízy. LOHAS v kozmetike, v nábytkárstve a v spotrebnom tovare. Obmedzenie spotreby energie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2010: 1-4
článok
Počet záznamov: 1