Počet záznamov: 1
Corporate identity ako nástroj zvyšovania konkurencieschopnosti nefiremných subjektov
Názov Corporate identity ako nástroj zvyšovania konkurencieschopnosti nefiremných subjektov Autorské údaje Gabriela Ratkovská Autor Ratkovská Gabriela EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument EDAMBA 2009 : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : zborník : international scientific conference for doctoral students and young researchers : proceedings. S.186-191. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2873-3 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá Slovensko * stratégia marketingová * rozvoj trvalo udržateľný * konkurencieschopnosť * regióny * propagácia Anotácia Pojem Corporate identity (CI) definovaný v zmysle určitej identity subjektov komerčného charakteru. Identifikácia vzťahov medzi budovaním CI nefiremných subjektov a ich konkurencieschopnosťou. Faktory ktoré vplývajú na reputáciu krajiny, príp. regiónu. Budovanie úspešného imidžu ako dlhodobé, cieľavedomé plánovanie a koordinácia procesov. Stanovenie stratégie pre efektívnu propagáciu Slovenska v zahraničí. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00210-008, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1