Počet záznamov: 1
Le marketing direct multicanal
Názov Le marketing direct multicanal : prospection, fidélisation et reconquete du client Autorské údaje Yan Claeyssen, Anthony Deydier, Yves Riquet Autor Claeyssen Yan Spoluautori Deydier Anthony Riquet Yves Vydavateľské údaje Paris : DUNOD , 2006. - 327 s. Vydanie 2e éd. Edícia Fonctions de l'entreprise , marketing-communication ISBN 2-10-050263-8 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu francúzština Krajina vydania Francúzsko Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing priamy * prieskum podnikateľský * stratégia marketingová * zákazníci * klienti * komunikácia marketingová * médiá * informácie Báza dát KNIHY Počet ex. 4, z toho voľných 3, prezenčne 1 Signatúra 841666, 841667, 847362, 847363
kniha
Call number Location Sublocation Info 841666 SEK Sklad knižničného fondu availaible 841667 SEK Sklad knižničného fondu availaible 847362 SEK Všeobecná študovňa In-Library Use Only 847363 SEK Sklad knižničného fondu availaible
Počet záznamov: 1