Počet záznamov: 1  

Le marketing direct multicanal

  1. Názov Le marketing direct multicanal : prospection, fidélisation et reconquete du client
    Autorské údajeYan Claeyssen, Anthony Deydier, Yves Riquet
    Autor Claeyssen Yan
    Spoluautori Deydier Anthony
    Riquet Yves
    Vydavateľské údajeParis : DUNOD , 2006. - 327 s.
    Vydanie2e éd.
    Edícia Fonctions de l'entreprise , marketing-communication
    ISBN2-10-050263-8
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentufrancúzština
    Krajina vydaniaFrancúzsko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing priamy * prieskum podnikateľský * stratégia marketingová * zákazníci * klienti * komunikácia marketingová * médiá * informácie
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.4, z toho voľných 3, prezenčne 1
    Signatúra841666, 841667, 847362, 847363

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    841666SEKSklad knižničného fonduvoľný
    841667SEKSklad knižničného fonduvoľný
    847362SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    847363SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.