Počet záznamov: 1
Le marketing direct multicanal
Názov Le marketing direct multicanal : prospection, fidélisation et reconquete du client Autorské údaje Yan Claeyssen, Anthony Deydier, Yves Riquet Autor Claeyssen Yan Spoluautori Deydier Anthony Riquet Yves Vydavateľské údaje Paris : DUNOD , 2006. - 327 s. Vydanie 2e éd. Edícia Fonctions de l'entreprise , marketing-communication ISBN 2-10-050263-8 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu francúzština Krajina vydania Francúzsko Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing priamy * prieskum podnikateľský * stratégia marketingová * zákazníci * klienti * komunikácia marketingová * médiá * informácie Báza dát KNIHY Počet ex. 4, z toho voľných 3, prezenčne 1 Signatúra 841666, 841667, 847362, 847363
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 841666 SEK Sklad knižničného fondu voľný 841667 SEK Sklad knižničného fondu voľný 847362 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 847363 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1