Počet záznamov: 1  

Medzinárodná vedecká konferencia "Nové trendy v marketingu"

  1. Názov Medzinárodná vedecká konferencia "Nové trendy v marketingu" : Úloha marketingu v čase hospodárskej krízy
    Preklad názvuInternational scholarly conference "New trends in marketing" (Role of marketing in the time of economic crisis)
    Autorské údajeĽubomíra Gertler
    Autor Gertler Ľubomíra EUBFNHKFI - Katedra financií FNH
    Zdrojový dokument Auspicia : recenzovaný neimpaktový časopis zaměřený na oblast společenských a humanitných věd (primárně na oblast veřejné správy a řízení, sekundárně i na další spoločenskovědní otázky). Roč. 6, č. 2 (2009), s. 168-169. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2009. ISSN 1214-4967
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 001 - Veda. Prognózy vedy. Metodológia. Terminológia
    Heslá veda * konferencie * vzdelávanie vysokoškolské * marketing * univerzity
    AnotáciaInformácia o konaní medzinárodnej vedeckej konferencie s názvom "Nové trendy v marketingu". Konferencia sa konala v dňoch 3. a 4.11.2009 na Smolenickom zámku pod záštitou Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Hlavným cieľom konferencie bolo poukázať na nové trendy v marketingu, jeho úlohy v čase hospodárskej krízy a poukázať na zmeny, ktoré teóriu a najmä prax v tejto oblasti po odznení globálnej krízy čakajú.
    URLftp://193.87.31.84/0111053/Auspicia-2-2009.pdf ftp://193.87.31.84/0111053/Auspicia-2-2009.pdf
    Kategória EPCRôzne publikácie a dokumenty, ktoré nemožno zaradiť do žiadnej z predchádzajúcich kategórií
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00695-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2009: 1-2

    článok

    článok

    Do košíka